­
19 sep, 2017

Content Marketing World 2017: Team en Talent #cmworld

Door |19 september 2017|Opinie|0 Comments

The war on talent is ook bij organisaties die Content Marketing willen bedrijven volop aan de orde. Zoals bij al het goede werk, staat er achter dat goede werk, los van creativiteit en technologische ontwikkeling vooral een goed team. En dat goed functionerende team is gebaat bij een continu ontwikkelende skillset.  Dit was een van [...]

18 sep, 2017

Vijf elementen om een succesvol merk te worden

Door |18 september 2017|Cases|0 Comments

Afgelopen week was ik op het Retail & Brands Festival waar ik geïnspireerd werd door vele sprekers en ontmoetingen. Een aantal verhalen sprong eruit: heel diverse bedrijven hebben ergens toch een gemene deler als succesvol merk. Want wat heeft een gevestigde naam als De Bijenkorf gemeen met een jonge start-up als De Balkonie? Waarom zijn [...]

15 sep, 2017

‘Welkom bij de Coopr-Familie’ – Yvonne’s eerste week bij Coopr

Door |15 september 2017|Coopr Nieuws|0 Comments

September;  het einde van de zomer en voor velen de start van een nieuw werk- of studiejaar. Zo ook voor mij, na een lange zomerbreak was het tijd voor een nieuw avontuur en wel bij Coopr. Met een Communicatie-diploma op zak kreeg ik 6 jaar geleden een mooie kans bij media- en communicatiebureau HSPublicity, middenin het [...]

12 sep, 2017

Content Marketing World 2017: Intuïtie en ROI #cmworld

Door |12 september 2017|Opinie|0 Comments

Een verslag doen van Content Marketing World 2017. Het is haast een ondoenlijke taak. 225 sprekers zijn er veel te veel om een representatief verslag op te leveren. Grote namen die zorgden voor entertainment waren er zeker. Wat te denken van Joseph Gordon - Levitt met zijn interessante platform Hitrecord Joe. Of de Pulitzer-winnaar Colson [...]

25 aug, 2017

The Storyteller – hoofdstuk 1: “Allow myself to introduce…myself” (Austin Powers)

Door |25 augustus 2017|Content Marketing, PR, Trends|0 Comments

Wanneer ik word voorgesteld, zowel privé als in werkgerelateerde situaties, verwijst men regelmatig naar mij als ‘de wandelende IMDb’: iemand die vrijwel elke film en serie van naam kent, leuke feitjes op kan lepelen over die ene acteur, en tijdens een verjaardag naar voren wordt geschoven voor tips over wat je absoluut wel of niet [...]

17 aug, 2017

Coopr Model: Content – Hoe val je op in de enorme contentberg?

Door |17 augustus 2017|Opinie|0 Comments

De rode draad in veel van ons werk is het Coopr Model: een model dat ons inspiratie en houvast biedt om geïntegreerde plannen te maken. Het zorgt ervoor dat een campagne compleet en rond is voor optimaal resultaat en laat zien dat pr veel meer is dan alleen het onderhouden van mediarelaties. In deze blogserie [...]

14 aug, 2017

Nieuw Coopr-gezicht: José van Genderen

Door |14 augustus 2017|Coopr Nieuws|0 Comments

Met ietwat klamme handjes en een licht verhoogde hartslag stapte ik 1 augustus binnen bij bij Coopr, mijn nieuwe thuisbasis van maandag tot en met vrijdag. Nu ben ik doorgaans niet zo’n zenuwpees, maar een nieuwe job hoort toch wel in de categorie ‘nerve-racking’. Tijdens mijn sollicitatiegesprekken bij Coopr kwam ik er al achter dat [...]

11 aug, 2017

Aviko durft anders te zijn: eet dunne frietjes!

Door |11 augustus 2017|Top of flop in de media|0 Comments

We worden in ons kleine kikkerlandje dagelijks bestookt met reclame-uitingen van bedrijven. Soms bewust, maar vaak ook onbewust vorm je een mening rondom een actie of merk. En wij zijn vanuit ons vakgebied daar -waarschijnlijk meer dan een gemiddeld mens-  gevoelig voor en veel mee bezig. Zo ook op de fiets, richting werk. Als je [...]

09 aug, 2017

Coopr Model: Creativity – Een goed idee vereist durf én regels!

Door |9 augustus 2017|PR|0 Comments

De rode draad in al ons werk is het Coopr Model: een model dat ons inspiratie en houvast biedt om geïntegreerde plannen te maken. Het zorgt ervoor dat ons werk ook resultaten oplevert en laat zien dat pr veel meer kan zijn dan alleen het onderhouden van mediarelaties. In deze blogserie nemen we je mee in [...]

03 aug, 2017

Recruiter, werf een beetje slim en persoonlijk!

Door |3 augustus 2017|Opinie|0 Comments

De economie gaat weer de goede kant op. En dus is het lekker druk in talentenland. Ook aan onze mensen wordt hard getrokken. Dat moeten we in de eerste plaats zien als een groot compliment. Als bureau-eigenaar heb je daar altijd wel weet van, maar je weet nooit precies wie nou wie benadert en hoe [...]