Coopr met MTV in de race voor een „Golden Sabre Award"

Blog
PR
Jos Govaart
31-03-2014
We zijn bij Coopr erg trots op onze nominatie voor de „Golden Sabre Award" . In de tweede helft van 2013 heeft het Coopr MTV Team onder leiding van Noesjka keihard gewerkt om mooie resultaten te boeken rondom dit grootse muziekspektakel. Een van de dingen die dat traject tot een succes gemaakt hebben is het Blogger Outreach Programma.

Prijzencircus belangrijk voor PR.
In de Adformatie van afgelopen week las ik een uitgebreid artikel over het prijzencircus in de reclamewereld. Er zijn er nogal wat. De Lampen, De Accenten, de Effies, De Spin Awards, De Lions en zo zijn er nog wel een paar. In ons deel van het vakgebied zijn er heel wat minder prijzen met aanzien. De Sabre Award wordt wel gezien als dé prijs die je in PR-land kunt winnen.

We hopen natuurlijk van harte dat we deze prijs winnen. Maar er moet me wel iets van het hart. De wijze waarop er gecommuniceerd wordt over deze prijs is ronduit belabberd. Wat als je vandaag wil weten welke Nederlandse cases genomineerd zijn? Dan ben je veroordeeld tot deze webpagina. Ik heb een stuk of vijf Nederlandse cases gevonden die genomineerd zijn. Maar of dat klopt? Ik hoop het maar. Wat ik heel bemoedigend vind, is de wijze waarop de DUTCH PR Awards aangepakt worden. Persoonlijke benadering, een mooie jury én een samenwerking met het vakblad communicatie. Ook daar hebben wij werk voor ingezonden. Of dat weer gaat leiden tot een nominatie of prijs weet ik niet, maar ik vind het erg goed dat het gebeurt. Wat meer trots in ons vakgebied is goed!

De case
Dan de case waarmee wij de nominatie verdiend hebben. Onze Art Director Hans heeft hard gewerkt aan een mooie casefilm, bekijk hem maar eens!

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief