Dress to impress

Blog
PR
Arusha Mau-Asam
17-04-2012


Wilden vroeger niet alle jongetjes piloot worden en vond je als meisje de in blauw verpakte stewardessen ook niet bere-interessant?

Met een merk dat intussen meer dan een miljoen fans op Facebook heeft, heeft KLM al verschillende acties en campagnes bedacht om de interactie aan te gaan met haar fans zoals het creëren van een gepersonaliseerd Delfsblauw tegeltje dat op een vliegtuig wordt gedrukt of het opzetten van een online music quiz om 50+'ers hun vluchtschema's en reisplannen te laten checken met de KLM Jukebox Journey.  Ook tijdens de internationale social media & PR summit in ING House afgelopen week, werd de vooruitstrevendheid van het merk KLM onderstreept als het gaat om marketing, pr en het engagen van haar publiek op verschillende (social) levels.

On behalf of the whole crew, we welcome you on board.
De laatste campagne van de Nederlandse vliegtuigmaatschappij: Stewardress Yourself.Dus voor alle mannen en vrouwen die er vroeger van droomde piloot of stewardess te worden, het is tijd om je uit te leven. Je liked de KLM fanpage, neemt een foto van jezelf en start de app. KLM neemt de fan gelijk mee haar geschiedenis in, want de bezoeker kan kiezen uit 7 retro stewardessenpakjes of een pilotenpak. Je past de kleuren wat aan en 'cropped' het plaatje et voilà: Missy Pilot.

Wederom een leuke actie van KLM om haar fans te entertainen, te binden en haar community verder uit te breiden.

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief