Even voorstellen: Marcel start bij Coopr

Blog
Coopr Nieuws
Marcel Withoos
17-03-2015
Dinsdagochtend, 27 januari: koffie drinken bij Coopr om eens kennis te maken. En wat een fijn gesprek, want al snel blijkt dat iedereen in het Coopr-team een enorme passie heeft om ieder project tot een succes te maken en altijd originele campagnes te bedenken en tot leven te brengen. Het gaat bij Coopr om de mensen: de consultants die er met kracht en enthousiasme voor de klanten werken om de gewenste resultaten en meer te behalen. Maar ook om de huidige en toekomstige klanten, die een integraal onderdeel zijn van het team. Hetzelfde geldt voor de externe partijen met wie er wordt gewerkt en natuurlijk de journalisten en bloggers die enthousiast moeten worden van de campagnes die naar hen gecommuniceerd worden. Al deze partijen komen bij Coopr samen om de juiste boodschappen bij de consumenten te laten landen. Donderdagavond, 29 januari: 'An Evening With Scott Monty', hét Coopr-evenement waar ik voor het eerst in 2014 kennis maakte met dit PR-bureau. Toen schoot het al door mijn hoofd: Die eerste keer heb ik enorm genoten: 'wat een toffe campagnes en klanten, enorm goed evenement dit en wat een fijne mensen in het Coopr-team'. Nu stond ik er toch redelijk gespannen: het was tijd om kennis te maken met mijn nieuwe collega's, want de beslissing was gemaakt en de stap zou gemaakt gaan worden.

Two weeks in...

En wat ben ik blij met deze stap, want Coopr heeft een naam voor zichzelf gemaakt door de geïntegreerde campagnes en de prachtige resultaten die gehaald worden, maar ook door initiatieven als 'An Evening With...', de PR-klaagmuur en de Coopr-blog. Coopr groeit enorm snel, of nee, we groeien enorm snel. Het is echt zo, ik hoor er nu bij. Het is nog wat wennen, maar wat heb ik een warm welkom gehad en wat voel ik me al 'thuis'. De eerste twee weken hebben voor mij al bewezen dat Coopr en ik hetzelfde over PR denken en ik kan niet wachten om deze eerste weken uit te bouwen tot de eerste maanden en de eerste jaren. Ik ben nieuwsgierig om te zien hoe het PR-vak zich verder ontwikkelt en Coopr on top of the game blijft.

Wie ik ben?

Aangenaam, Marcel Withoos, 24 jaar en afkomstig uit Noord-Brabant. Van het dorp Nuenen verkast naar Utrecht voor mijn opleidingen, waar ik na 6 jaar niet meer weg wil. De zachte 'g' is gebleven, maar de stad is voortaan thuis. Voordat ik een goede, sterke bak koffie op heb word ik niet wakker, maar als ik eenmaal wakker ben loop ik warm voor all-round campagnes, het menselijke aspect van PR en mooie lifestyle, FMCG en health care merken. De eerste paar jaar ervaring zijn opgedaan bij twee grote internationale PR-bureaus, Edelman en Weber Shandwick, voor consumentenmerken en grote farmaceuten overal ter wereld, zoals Kellogg, Duvel, St. Jude Medical, Florida Department of Citrus en Abbott. Wil het maximale resultaat halen op ieder project en houdt daarom altijd het doel voor ogen, waarbij een compleet en echt verhaal het allerbelangrijkst is.

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief