#PRSummitING: interviews met Scott Monty (Ford), Lars Silberbauer (LEGO), Peter von Satzger (MTV), A

Blog
Opinie
Jos Govaart
22-05-2013


Creativiteit. Dat is wat de vier mannen in deze afsluitende blogpost met video's absoluut met elkaar gemeen hebben. Scott Monty, closing keynote vindt Social Media buiten de auto een stuk veiliger dan in de auto. Lars Silberbauer van LEGO wist het Deense bedrijf door een 100% focus op storytelling en content van de dood te redden met zijn team. Peter von Satzger van MTV/Viacom vindt dat alle communicatie op z'n minst unexpected moet zijn om impact te hebben. Ten slotte vertelde Art Eriksen van DDB dat hij zijn liefde op Twitter gevonden had.

Scott Monty | Head of Social Media Ford Motor Company from 7 ditches tv on Vimeo.

Lars Silberbauer | Head of Social Media at the LEGO Group from 7 ditches tv on Vimeo.

Peter von Satzger | PR Director, Youth and Music at Viacom International Media Networks Youth & Music from 7 ditches tv on Vimeo.

Arnt Erikson | Chief Innovation Officer at DDB from 7 ditches tv on Vimeo.

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief