Geïntegreerde Campagnes

Bij Coopr geloven we erg in de integratie van verschillende communicatiedisciplines en mediatypen. Niet voor niets ontwikkelden we daarvoor een model waar we dagelijks gebruik van maken. Goede geintegreerde campagnes zijn wat ons betreft altijd gestoeld op inzichten die je écht iets leren. Inzichten die de basis zijn voor een strategische kapstok waar je langere tijd mee vooruit kunt.

Geïntegreerde campagnes met óf zonder andere bureaus

Pas daarna begint idealiter het creatieve proces. Zodat het fundament in ieder geval doordacht en relevant is. De wereld van onze klanten door en door kennen noemen we dat graag. Maar ook jezelf kennen is in dat verband noodzakelijk. Wij zijn goed in Public Relations en Content Marketing. We hebben daar als bureau niet alleen veel denkkracht, maar ook zeker executiekracht zitten om die geïntegreerde campagnes niet alleen te bedenken, maar ook uit te voeren. Maar ook andere type bureaus in de marcomhoek hebben hun kwaliteiten en expertise. Wij zien dat niet als bedreiging maar juist als een kans om voor onze klanten de beste resultaten te boeken en zo samen tot een maximaal geïntegreerde campagne te komen.

Meer weten over Geïntegreerde campagnes? Laat je gegevens achter en we bellen je terug!

Uw e-mail (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Uw bericht


Overige diensten