10 redenen waarom je #SMPR14 niet wil missen!

Over een kleine twee maanden is het al weer zover. De derde editie van “The International Social Media & PR Summit.” Het programma is op een haar na bekend met grote merken als 3FM, Adidas, Chicago Cubs, LEGO, NASA, Unicef Bij ons in de voorpret alweer in volle gang. Mocht je je baas of jezelf nog moeten voorzien van wat argumenten om te komen dan helpen we je graag een handje op weg. Je moet echt komen als:

  1. Je ook wil ervaren hoe het is om in de lift te staan naast een bezoeker die speciaal uit Australië of Nigeria komt om dit congres te bezoeken.

  2. Je als kind al fan van LEGO was en je afvraagt hoe zij hun “digital pr” hebben georganiseerd.

  3. Je favoriete sportmerk drie strepen heeft en je uitkijkt naar het WK voetbal in Brazilië.

  4. Je je afvraagt hoe Jason Townsend erin slaagt om 450 social media accounts hun persoonlijke voice te laten houden maar toch laat passen binnen de strategie van NASA.

  5. Je vertrouwen hebt dat PR Daily, ING en Coopr ook voor het derde jaar minimaal voor een 9 gaan.

  6. Je wil leren hoe professioneel een NGO als Unicef is als het gaat om de ROI op Social Media inspanningen.

  7. Je wel eens wil zien hoe Jody Koehler zich houdt in een panel met de specialisten van Chicaco Cubs, NASA en Mark Ragan.

  8. Je beseft dat iedereen die in PR werkt, wel eens naar David Armano geluisterd moet hebben.

  9. Je wil uitvinden wat de beste onontdekte geheimen op LinkedIn zijn om succesvol te zijn met content marketing.

  10. Je zin hebt in het beste Social Media en PR event van Europa. Bezoekers gaven de twee voorgaande edities niet voor niets een 9.3.

Overtuigd? Bekijk dan de eventsite en registreer je vandaag nog!

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Gerelateerde berichten

%s

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!