Een 15-jarige, make-up en social media

Blog
Opinie
Jody Koehler
22-02-2010
Welterusten Max Factor, L'Oréal en Estée Lauder... en goedemorgen Nikki de Jager! Op Coopr.nl schrijven we regelmatig over social media campagnes of inspirerende acties van individuen. Vandaag staan we stil bij het initiatief van Nikki, een 15-jarige Brabantse die op dit moment een grote hit is op YouTube. Met haar make-upfilmpjes verovert Nikki Nederland, Duitsland en zelfs Amerika. Een mooi voorbeeld van een doodgewone meisje dat haar passie via social media deelt. 
Big on YouTube
Iedere keer als ze inspiratie heeft pakt de scholiere de camera en haar make-upkwasten en gaat aan de slag. In filmpjes van zo'n 8 á 10 minuten laat Nikki zien hoe meisjes zichzelf met make-up kunnen omtoveren tot diva's. Inmiddels trekken haar tips zo'n 30.000 fans per filmpje. Eén werd er zelfs al meer dan 126.000 keer bekeken. Het geld dat de tiener via YouTube verdient, spaart ze allemaal op om het eens in de 3 maanden allemaal uit te geven bij de drogist. Haar uiteindelijke doel: de nummer 1 make-up artist van de wereld worden.

Alle make-uptips van Nikki zijn te vinden op www.youtube.com/nikkietutorials.

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief