Welk PR bureau wint de PR prijs van 2014?

Blog
PR
Jody Koehler
15-01-2014
Op donderdag 15 mei worden de officiële Dutch PR Awards 2014 uitgereikt. Een initiatief van brancheorganisatie VPRA en Communicatie Magazine, dat het doel heeft om de PR branche naar een hoger niveau te tillen. En dat vinden wij als PR bureau natuurlijk een prachtig streven. Het is nu de juiste tijd om een serieuze PR prijs in Nederland stevig neer te zetten.

Bijzonder dit jaar, is dat het vakblad 'Communicatie' aansluit bij de organisatie van het evenement, dat inmiddels toch alweer voor de derde maal plaatsvindt. Rocco Mooij, hoofdredacteur Communicatie: 'Het is eigenlijk vreemd dat er voorheen nooit prijzen waren, specifiek voor PR campagnes. We spelen graag een rol in dit initiatief omdat ook wij vinden dat het de hoogste tijd is voor een goede PR prijs. Zo kunnen we de VPRA helpen om het evenement en de branche naar een nog hoger niveau te tillen, zodat het de glamour en status krijgt die het verdient.

Voor deze awards is een professionele vakjury samengesteld die bestaat uit David Gribnau en Rocco Mooij (organisatie), Andre Manning (Philips), Jan Christiaan Hellendoorn (o.a. Albert Heijn), Klaske de Jonge (Vodafone), Marjolijn Meynen (Rijksmuseum) en Noelle Aarts (Universiteit van Amsterdam). Bureaus kunnen deelnemen in vijf verschillende categorieën: beste pr-stunt, corporate pr, crisiscommunicatie, marketing-pr en non-profit.

Meer informatie, onder andere over de inschrijvingsvoorwaarden, is te vinden op: www.dutchprawards.nl.

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief