Coca-Cola Nederland
Coca-Cola Nederland 90 jaar!

Coca-Cola Nederland 90 jaar!

Doelstelling

Coca-Cola Nederland is 90 jaar en dat moet gevierd worden! Laten zien dat een groot internationaal merk als Coca-Cola ook heel dichtbij kan zijn en ook heel bereikbaar is voor consumenten. Het doel was vooral: een mooi feestje vieren met elkaar en aantonen dan Coca-Cola en het Olympisch Stadion onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn.

Aanpak

Coca-Cola Nederland 90 jaar bestaat uit 2 grote projecten. Het grote verjaardagsfeest op zaterdag 23 juni 2018 én de fototentoonstelling ‘van 1928 tot nu…’ die door het hele land tourt de komende maanden. Het evenement was direct het aftrapmoment voor de fototentoonstelling.

De aanloop naar het evenement toe was intensief, omdat we slechts enkele maanden voorbereiding hadden. De kruisbestuiving tussen het commerciële Coca-Cola en de non-profit Olympisch Stadion werkte heel goed. De twee partijen hebben veel aan elkaar te danken en dat werd goed zichtbaar in de uitvoering, met activiteiten vanuit het Olympisch Stadion (zoals een rondleiding of de marathontoren beklimmen), de populaire vintage markt van Coca-Cola en natuurlijk een ijskoude Coca-Cola op de middenstip van het prachtige monumentale stadion!

Coopr is verantwoordelijk voor zowel het idee, planvorming als uitvoering van Coca-Cola 90 jaar.

Resultaten

Een onvergetelijke verjaardag/open dag met ruim 1.000 bezoekers! Mooie publicaties bij lokale media als AmsterdamFM en AT5, maar ook landelijk via BNR Radio, Radio 538, trade media en EditieNL.

Team
Studio

Team
Studio

Team
Retail & FMCG

Team
Retail & FMCG

Team
Studio

Team
Studio

Team
Retail & FMCG

Team
Retail & FMCG

Coca-Cola Nederland 90 jaar!

Doelstelling

Coca-Cola Nederland is 90 jaar en dat moet gevierd worden! Laten zien dat een groot internationaal merk als Coca-Cola ook heel dichtbij kan zijn en ook heel bereikbaar is voor consumenten. Het doel was vooral: een mooi feestje vieren met elkaar en aantonen dan Coca-Cola en het Olympisch Stadion onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn.

Aanpak

Coca-Cola Nederland 90 jaar bestaat uit 2 grote projecten. Het grote verjaardagsfeest op zaterdag 23 juni 2018 én de fototentoonstelling ‘van 1928 tot nu…’ die door het hele land tourt de komende maanden. Het evenement was direct het aftrapmoment voor de fototentoonstelling.

De aanloop naar het evenement toe was intensief, omdat we slechts enkele maanden voorbereiding hadden. De kruisbestuiving tussen het commerciële Coca-Cola en de non-profit Olympisch Stadion werkte heel goed. De twee partijen hebben veel aan elkaar te danken en dat werd goed zichtbaar in de uitvoering, met activiteiten vanuit het Olympisch Stadion (zoals een rondleiding of de marathontoren beklimmen), de populaire vintage markt van Coca-Cola en natuurlijk een ijskoude Coca-Cola op de middenstip van het prachtige monumentale stadion!

Coopr is verantwoordelijk voor zowel het idee, planvorming als uitvoering van Coca-Cola 90 jaar.

Resultaten

Een onvergetelijke verjaardag/open dag met ruim 1.000 bezoekers! Mooie publicaties bij lokale media als AmsterdamFM en AT5, maar ook landelijk via BNR Radio, Radio 538, trade media en EditieNL.

Team
Studio

Team
Studio

Team
Retail & FMCG

Team
Retail & FMCG

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!