Coca-Cola
#ENTERTHEDARK met
Coca-Cola Signature Mixers

#ENTERTHEDARK met Coca-Cola Signature Mixers

In maart 2019 ontving de absolute top van mixologists wereldwijd een exclusieve uitnodiging van Coca-Cola voor een workshop op een top secret locatie in Londen. Tijdens deze workshop kregen zij de beschikking over de Coca-Cola-siroop (zonder koolzuur) en ruim tweehonderd traditionele, moderne ingrediënten. De vier populairste mixers vormen nu de allereerste Coca-Cola Signature Mixers

Doelstelling

De signature mixers zijn een exclusieve lancering van Coca-Cola en alleen verkrijgbaar bij 60 horeca outlets in Nederland. Aan Coopr de taak om de mixers weg te zetten als een most wanted binnen de cocktail scene. De uitdaging zat hem in het bereiken van de bartenders en de cool kids. Met gebruik van het merk Coca-Cola, maar zonder de exclusiviteit van het product te verliezen.

Aanpak

Op 21 en 22 mei was Coca-Cola met een experience stand aanwezig tijdens ‘the Perfect Serve Barshow’, een trade evenement met zo’n 3.500 bartenders en bar eigenaren. Vier van de vijf betrokken, internationale mixologists werden door ons uitgenodigd om te vertellen over hun creaties. Als vreemde eend werd de Coca-Cola stand druk bezocht en was het een grote hit onder de aanwezigen.

In de avond organiseerden we een tour langs drie exclusieve cocktailbars in Amsterdam. Hiervoor werden journalisten, influencers en bartenders uitgenodigd..

Resultaten

Print en online artikels in zowel B2B als B2C media, een hele hoop social buzz en voor Coca-Cola nieuwe relaties met high end horecazaken die het product willen verkopen.

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!