Koninklijke De Ruijter
Nederland smeert een #BroodjeBijzonder

Koninklijke De Ruijter: Nederland smeert een #BroodjeBijzonder

Nederlanders zijn broodeters. Toch gebruikt de meerderheid slechts twee soorten broodbeleg. Bovendien worden de boterhammen in hooguit een kwartiertje routinematig naar binnen geschoven. Terwijl variatie in en aandacht voor voeding er juist voor zorgt dat we van ons eten blijven genieten. Koninklijke De Ruijter wil mensen inspireren om hun boterham weer bijzonder te maken.

Doelstelling
  • Aandacht genereren voor de saaie boterham en de fun in de broodmaaltijd terugbrengen door de variatie aan broodbeleg van Koninklijke De Ruijter te benadrukken.
  • De creativiteit onder Nederlanders stimuleren middels het laden van #BroodjeBijzonder.
  • Bijna iedereen heeft een pot pindakaas en een pak hagelslag in het keukenkastje staan. Middels deze campagne willen we de producten van De Ruijter vaker terug laten komen in de zogenaamde ‘variatierange’ aan broodbeleg.
  • Koninklijke De Ruijter positioneren als dé partij die de fun, aandacht en het genieten terugbrengt in de broodmaaltijd: De Ruijter geeft je een verwenmomentje voor jezelf.
Aanpak
  • Onderzoek naar de ‘broodgewoontes’ van de Nederlander
    #BroodjeBijzonder laden middels bijzondere en creatieve mailing richting relevante bloggers
  • Breder uitrollen nieuws met persbericht
  • Opening van het eerste pop-up Boterhammen Restaurant van Nederland door Miljuschka Witzenhausen, een offline activatie om de consument te bereiken en te laten knutselen met brood en beleg
  • Verder boosten van #BroodjeBijzonder door bezoekers van het restaurant af te laten rekenen middels het delen van een foto van hun creatie op social media met #BroodjeBijzonder
Resultaten

Team
Studio

Team
Studio

Team
Retail & FMCG

Team
Retail & FMCG

Team
Studio

Team
Studio

Team
Retail & FMCG

Team
Retail & FMCG

Koninklijke De Ruijter: Nederland smeert een #BroodjeBijzonder

Nederlanders zijn broodeters. Toch gebruikt de meerderheid slechts twee soorten broodbeleg. Bovendien worden de boterhammen in hooguit een kwartiertje routinematig naar binnen geschoven. Terwijl variatie in en aandacht voor voeding er juist voor zorgt dat we van ons eten blijven genieten. Koninklijke De Ruijter wil mensen inspireren om hun boterham weer bijzonder te maken.

Doelstelling
  • Aandacht genereren voor de saaie boterham en de fun in de broodmaaltijd terugbrengen door de variatie aan broodbeleg van Koninklijke De Ruijter te benadrukken.
  • De creativiteit onder Nederlanders stimuleren middels het laden van #BroodjeBijzonder.
  • Bijna iedereen heeft een pot pindakaas en een pak hagelslag in het keukenkastje staan. Middels deze campagne willen we de producten van De Ruijter vaker terug laten komen in de zogenaamde ‘variatierange’ aan broodbeleg.
  • Koninklijke De Ruijter positioneren als dé partij die de fun, aandacht en het genieten terugbrengt in de broodmaaltijd: De Ruijter geeft je een verwenmomentje voor jezelf.
Aanpak
  • Onderzoek naar de ‘broodgewoontes’ van de Nederlander
    #BroodjeBijzonder laden middels bijzondere en creatieve mailing richting relevante bloggers
  • Breder uitrollen nieuws met persbericht
  • Opening van het eerste pop-up Boterhammen Restaurant van Nederland door Miljuschka Witzenhausen, een offline activatie om de consument te bereiken en te laten knutselen met brood en beleg
  • Verder boosten van #BroodjeBijzonder door bezoekers van het restaurant af te laten rekenen middels het delen van een foto van hun creatie op social media met #BroodjeBijzonder
Resultaten

Team
Studio

Team
Studio

Team
Retail & FMCG

Team
Retail & FMCG

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!