Volkswagen
Volkswagen introduceert vernieuwde
Volkswagen Up!

Volkswagen introduceert vernieuwde Volkswagen up!

Volkswagen introduceert de vernieuwde Volkswagen up!. De up! is een compacte auto die je helemaal naar wens kan stylen en inrichten. Daarnaast is de wagen voorzien van de laatste technische snufjes waardoor de auto en je smartphone met elkaar verbonden zijn: via de app Maps + More gebruik je bijvoorbeeld je navigatie maar kan je ook je radio bedienen.

Doelstelling

De Volkswagen up! is een betaalbare wagen, en wordt nog toegankelijker dankzij de mogelijkheid tot private lease. Daarom willen zij een jongere doelgroep bereiken (18 tot 25 jaar). Aan ons de vraag om meer zichtbaarheid te creëren onder deze doelgroep.

Aanpak

We zijn op zoek gegaan naar een influencer die goed bij deze doelgroep past. De voorkeur lag daarbij op een vlogger, zodat we de auto in beeld en gesproken woord goed naar voren konden laten komen. We zijn daarom de samenwerking aangegaan met lifestyle vlogger Bibi Breijman. Zij mocht 3 weken in de up! rijden.

Resultaten

Bibi heeft haar ervaringen verwerkt in twee vlogs. Belangrijk daarbij was dat ze op subtiele wijze de nieuwe features en functionaliteiten van de wagen liet zien. In de eerste YouTube video vertelt ze over haar nieuwe auto. Deze video is ruim 90.000 keer bekeken. Daarnaast heeft ze een Instagram post gedeeld met haar volgers. Haar Instagram post kreeg ruim 13K likes.

Team
Content Marketing

Team
Content Marketing

Team
Lifestyle & Leisure

Team
Lifestyle & Leisure

Team
Content Marketing

Team
Content Marketing

Team
Lifestyle & Leisure

Team
Lifestyle & Leisure

Volkswagen introduceert vernieuwde Volkswagen up!

Volkswagen introduceert de vernieuwde Volkswagen up!. De up! is een compacte auto die je helemaal naar wens kan stylen en inrichten. Daarnaast is de wagen voorzien van de laatste technische snufjes waardoor de auto en je smartphone met elkaar verbonden zijn: via de app Maps + More gebruik je bijvoorbeeld je navigatie maar kan je ook je radio bedienen.

Doelstelling

De Volkswagen up! is een betaalbare wagen, en wordt nog toegankelijker dankzij de mogelijkheid tot private lease. Daarom willen zij een jongere doelgroep bereiken (18 tot 25 jaar). Aan ons de vraag om meer zichtbaarheid te creëren onder deze doelgroep.

Aanpak

We zijn op zoek gegaan naar een influencer die goed bij deze doelgroep past. De voorkeur lag daarbij op een vlogger, zodat we de auto in beeld en gesproken woord goed naar voren konden laten komen. We zijn daarom de samenwerking aangegaan met lifestyle vlogger Bibi Breijman. Zij mocht 3 weken in de up! rijden.

Resultaten

Bibi heeft haar ervaringen verwerkt in twee vlogs. Belangrijk daarbij was dat ze op subtiele wijze de nieuwe features en functionaliteiten van de wagen liet zien. In de eerste YouTube video vertelt ze over haar nieuwe auto. Deze video is ruim 90.000 keer bekeken. Daarnaast heeft ze een Instagram post gedeeld met haar volgers. Haar Instagram post kreeg ruim 13K likes.

Team
Content Marketing

Team
Content Marketing

Team
Lifestyle & Leisure

Team
Lifestyle & Leisure

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!