Coopr Content roast

Consumenten zijn voortdurend online en worden constant gebombardeerd met content. Hoe zorg je ervoor dat je als merk opvalt tussen al die andere adverteerders? De sweet spot is en blijft relevantie. Het kan geen kwaad om van tijd tot tijd je (socia)l contentactiviteiten te laten reviewen.

Daarom introduceren we de Coopr Content Roast! Het concept is vrij simpel: een roast waarin onze contentspecialisten jouw (social) contentuitingen onder de loep nemen. Wat krijg je ervoor terug? Tien key takeaways waarmee je direct aan de slag kunt. No worries, een roast met de groene pen dus!

Wat wordt er geroast?
We scannen zowel owned media als alle social media kanalen. Daarbij kijken we naar de volgende zaken:

  • Passen jouw content en social media uitingen bij jouw doelgroep? Dit lijkt een inkopper, maar wij zien vaak genoeg dat er gedacht wordt vanuit 'wat wil ik mijn doelgroep vertellen' in plaats van 'wat wil mijn doelgroep weten?'.
  • Zijn de social media uitingen in lijn met de guidelines van het platform zodat deze optimaal worden weergeven op zowel desktop als mobile?
  • Wij nemen jouw huidige contentpijlers en formats in detail onder de loep: zijn deze relevant voor de doelgroep en worden ze optimaal ingezet? Wanneer er nog geen pijlers of formats zijn, gaan wij kijken waar de kansen liggen.
  • Op welke manier wordt er momenteel ingehaakt op de actualiteit? Of hoe kunnen we dit doen als dat nog niet het geval is.
  • Past jouw content bij het platform dat je gebruikt? Niet alle social media platformen lenen zich voor bepaalde content. Hier moet je soms keuzes in maken.

Naast bovenstaande punten krijg je van ons 10 key takeaways. Hierin bieden onze specialisten concrete handvatten die je direct kan inzetten om jouw social marketingactiviteiten te versterken. We leggen je daarbij uit hoe wij dit zouden aanpakken.

DE ROAST MASTERS

Jaël Gradenwitz, senior creative
Jaël is een social content queen in hart en nieren. De afgelopen 5 jaar heeft zij voor meer dan 30 A-merken social content gecreëerd. Hiermee heeft zij verschillende prijzen en nominaties op haar naam staan, waaronder ‘Beste Facebookpagina’, ‘Beste Merk’ en ‘Beste Inhaker’ bij The Best Social Media Awards.

Mewael Fitiwi, content marketing strategist
Mewael heeft meer dan 5 jaar ervaring op gebied van contentmarketing. Hij heeft voor zowel nationale als internationale A-merken gewerkt. Mewael weet dan ook als geen ander hoe je de juiste doelgroep, op het juiste platform, met de juiste content kunt bedienen.
Stap 1
We starten met een intake. Je gaat samen met Jaël en Mewael videobellen om in kaart te brengen waar je nu staat en waar je tegen aanloopt. Ons roast-duo zal daarbij veel vragen stellen.

Stap 2
The roast! Jaël en Mewael gaan aan de slag. Ze scannen de uitingen en verwerken dit in een presentatie.

Stap 3
We presenteren de 10 key takeaways en adviseren je over het vervolg. Ook dit gebeurt tijdens een videocall.

Praktische informatie
Wat gaat het kosten? Voor € 990,00 gaan onze content marketing specialisten jouw uitingen onder de loep nemen. Na de intake krijg je binnen tien werkdagen de 10 key takeaways en bijbehorend advies.
Ready for 🔥? Vul dan onderstaand formulier in en we nemen snel contact met je op.