3 PR-boeken die je voor de Sint kunt vragen

Blog
Opinie
Jody Koehler
27-11-2013
De feestmaand december staat weer voor de deur. Gezellig! En dan beginnen we traditiegetrouw natuurlijk eerst met het feest van Sinterklaas en Zwarte Piet. Mogelijk heb jij ook al lootjes getrokken, thuis of op kantoor, en moet je nog nadenken over 'een cadeautje'. Ik gok dat men als Sint gemiddeld tussen de Euro 15,- en Euro 25,- spendeert en dan valt een goed boek prachtig binnen budget. Vandaag 3 tips van PR boeken die je aan de Sint kunt vragen.

1. De PR Factor
Dit nieuwe boek, geschreven door Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa, geeft praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. En de dames spreken vanuit hun jarenlange ervaring, als directie van het PR-bureau Linden & Barbosa. Onmisbaar leesvoer voor iedereen die hun boodschap wilt teruglezen in de on- of offline media. De PR-factor is te bestellen via www.adfogroep.nl/shop. Prijs Euro 22,95.

2. Rethinking Reputation
"How PR Trumps Marketing and Advertising in the New Media World'. In dit boek, geschreven door de ervaren PR mannen Fraser Seitel en John Doorley, deelt men de overtuiging dat PR het (weer!) gaat winnen van reclame. Het boek staat bol van de cases, nieuwemedialessen en Amerikaanse one-liners als: 'In a crisis, you are never offstage' en 'Never lie, never whine, and never try to predict the future!'. Rethinking Reputation is te bestellen via Bol.com. Prijs Euro 22,99.

3. The New Rules of Marketing & PR (4e editie)
In deze herziende, 4e editie beschrijft David Meerman Scott hoe nieuwe media het PR vak verandert heeft. Hij legt uit hoe bedrijven de juiste content, met de juiste informatie, bij de juiste mensen, op het juiste moment terecht kan laten komen. En dat tegen een fractie van de kosten van grote campagnes! Ben je nieuw in de PR wereld? En heb je deze must-read bestseller gemist (sinds 2006 zijn er al 300.000 exemplaren verkocht), dan mag hij niet ontbreken op het verlanglijstje. The New Rules of Marketing & PR (4e editie) is te bestellen via Bol.com. Prijs Euro 22,99.

Wellicht heb jij nog aanvullingen? Deel ze dan snel hieronder, zodat iedereen dit nog op zijn of haar verlanglijstje kan zetten. Desnoods voor de Kerst.

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief