Coopr na bureaupitch aan de slag voor Shell Retail

Enige tijd geleden mochten we weer lekker ploppen en vandaag kunnen we het ook aan de wereld vertellen! Coopr won de bureaupitch in november en werkt sinds januari 2018 voor de retailtak van Shell Nederland. De keuze viel op Coopr door de combinatie van strategisch inzicht, het snappen van de markt en creativiteit. “Het aanbod van Shell Retail is de afgelopen jaren sterk veranderd. Tanken is inmiddels niet meer alleen de hoofdreden van een stop bij een tankstation, dat zijn eten en drinken steeds vaker. We zochten dan ook vooral een bureau dat ons kan helpen met het vertellen van de juiste verhalen rondom de kwaliteit van onze Food & Drinks producten, en de herkomst ervan.’ aldus Wiebe Bevelander, Marketing Communications Manager voor Shell Retail.

Coopr voegt dit merk met liefde toe aan de klantenportefeuille. Collega Mieke zegt daarover: “We zijn supertrots! Shell is een wereldspeler van formaat. Een merk waar bovendien veel Nederlanders trots op zijn. Er ligt een mooie uitdaging om vanuit kwaliteit, ervaring en techniek, bijzondere  verhalen te vertellen en daarmee van toegevoegde waarde te zijn voor de juiste profilering van de Nederlandse retailtak van Shell!”.

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

%s

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!