Coopr ondersteunt Paardekooper bij inpakken markt

Blog
Coopr Nieuws
Jos Govaart
17-10-2023
Koninklijke Paardekooper Group, leider op het gebied van verpakkingsoplossingen, kiest voor Coopr als PR- en communicatiebureau. Het Benelux PR-bureau ondersteunt het Nederlandse familiebedrijf op het gebied van verpakkingen bij de uitrol van alle PR- en communicatieactiviteiten.  
Paardekooper is actief in meer dan 75 landen en levert verpakkingen aan bedrijven in foodservice, industrie, horti en AFG. Het bedrijf wil mens, milieu en economie in balans houden en onderdeel zijn van de oplossing door een voorloper te zijn in het verduurzamen van de Europese verpakkingsindustrie. Het familiebedrijf dat al ruim 100 jaar bestaat, bouwt met Lyanne Paardekooper aan het roer aan het realiseren van deze ambitie. Coopr focust zich op het versterken van de expertrol vanPaardekooper op het vlak van duurzame verpakkingsoplossingen via een creatieve PR-aanpak die ook de brand awareness van het merk zal verhogen.  

Thea van Unen, corporate communicatieadviseur bijPaardekooper: "Voor mij is Coopr de ideale partij om ons te helpen de naamsbekendheid en expertrol in de Benelux te vergroten. Het zijn uitdagende tijden voor de verpakkingsbranche en bij Paardekooper willen we proactief onderdeel zijn van de oplossing. Met Coopr hebben we de juiste partner met een creatieve, hands-on en eerlijke aanpak die past bij ons familiebedrijf."

Jos Govaart, oprichter en managing director bij Coopr: "Wij ondersteunen graag merken met de ambitie om grenzen te verleggen. Ook Paardekooper is volop in transitie en realiseert een positieve impact in de verpakkingsindustrie. Wij kijken er naar uit het bedrijf te helpen met mediatraining, het opstellen van verhaallijnen en het realiseren van media-aandacht.” 

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief