Heeft jouw bedrijf een verhaal?

Deze week ben ik twee dagen in Brussel om de verhalen aan te horen van organisaties als Microsoft, NetApp, European Commission, GE, U.S. Navy en PR bureau Edelman. Tijdens de 2010 International Social Media for Communications Summit is op dag 1 een ding weer stevig duidelijk gemaakt. Hoe B2B of B2C een organisatie ook is, iedereen heeft een verhaal te vertellen. Iedereen! Maar, de crux zit elders; de vraag is hoe goed je een verhaal kunt brengen? Met de doorontwikkeling van ‘paid’, ‘earned’ en ‘owned’ media komen steeds meer bedrijven in de gelegenheid om zelf een verhaal te vertellen. En dat is niet altijd even gemakkelijk… en prettig. Vandaag een video ter inspiratie.

Een datacenter is niet leuk

Toch? Een datacenter, daar is toch niets aan? Hoe kun je daarmee nu een leuk verhaal brengen? Nou… hoe zou jij reageren als een bezoeker van jouw datacenter een schaar pakt en een Ethernet-kabel doorknipt? Precies… niet cool! Het bedrijf Isilon Systems zocht een samenwerking met goochelaar Scott Tokar. Bekijk hieronder hoe hij Head of Engineering van Isilon, Kiran Bhageshpur, in de maling neemt. Een mooie mix van B2B en humor.

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Gerelateerde berichten

%s

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!