Hip-hop nummer speciaal voor PR industrie

Blog
Opinie
Jody Koehler
26-06-2013


Ik houd van mijn vak. Als ik iemand hoor zeggen 'Wat een PR blunder!', dan reageer ik vaak direct met 'Een marketing blunder bedoel je, want dankzij PR leven ze nog'. Maar toch, er zijn grenzen. Om nu zelf een muzikale ode voor de internationale  PR industrie te produceren. Ik pas. De Canadeze PR professional Daniel Davidzon dacht daar duidelijk anders over en bracht het hip-hop nummer 'Pitchin' Ain't Easy' uit.

"The best PR pros are always ready to share"
Een nummer 1 hitje zal het waarschijnlijk niet worden. Maar werk je in de PR, check 'm dan eventjes. Op z'n minst goed voor een glimlach. Hieronder alvast een deel van de tekst (audio laat wat te wensen over namelijk). En oh ja.. hij heeft wel een punt met 'Pitchin' Ain't Easy', toch?

"Check Google Alerts and monitor the media, Don't want to bring the hurt, but it depends what I'm reading, yo If it's all good, I clip it, file, and smile But if people talkin' shit, my CEO gets hostile Seriously... Ad equivalency? Ask execs how it works, they say it's a mystery But they love seeing ad value on press hits Knowing reach numbers, measuring all sorts of ish Sometimes measurement, yeah it can give you the fits But you need to know the stats once you've finished the pitch"

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief