schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Lifi inzetten als marketinginstrument
Blog
Trends
Madawa Rajapaksha
10-12-2015
De digitalisering van de maatschappij betekent o.a. dat de offline wereld en online wereld steeds in elkaar overgaan. Vorige week had ik het
Maar denk ook aan de mogelijkheden in ruimtes waar normaal geen WiFi is of het signaal niet binnen komt zoals een garage. Daar heb je wel licht en dat betekent ook automatisch internet. Zo kan je mensen naar de beste uitgang wijzen of al via de app laten betalen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Dit is de toekomst
Deze techniek is nog in ontwikkeling en de verwachting is dat het binnen 3 á 4 jaar gereed is voor consumenten. Ik denk dat deze techniek zeker de toekomst heeft. Met steeds meer producten die verbonden zijn met het internet wordt de belasting op WiFi ook alleen maar meer. Dit zorgt er weer voor dat de snelheid omlaag gaat. LiFi heeft daar geen last van, dus kom maar op met deze technologie!
Maar denk ook aan de mogelijkheden in ruimtes waar normaal geen WiFi is of het signaal niet binnen komt zoals een garage. Daar heb je wel licht en dat betekent ook automatisch internet. Zo kan je mensen naar de beste uitgang wijzen of al via de app laten betalen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Dit is de toekomst
Deze techniek is nog in ontwikkeling en de verwachting is dat het binnen 3 á 4 jaar gereed is voor consumenten. Ik denk dat deze techniek zeker de toekomst heeft. Met steeds meer producten die verbonden zijn met het internet wordt de belasting op WiFi ook alleen maar meer. Dit zorgt er weer voor dat de snelheid omlaag gaat. LiFi heeft daar geen last van, dus kom maar op met deze technologie!