Must Knows of the Week: Parodieën op Adele's Hello, Facebook groeit verder en #BIYP

Blog
Coopr Nieuws
Marieke Fennis
06-11-2015
Drukke week gehad en geen tijd gehad om alle stukken in de media te lezen? Dit zijn de belangrijkste onderwerpen op het gebied van PR, social buzz en bijzondere campagnes van de week op een rij.

1. Parodieën op Adele's Hello
De week begon met de parodie van Ellen Degeneres op het hitnummer 'Hello'. Van zo ongeveer alles wat een succes is en viral gaat op internet, wordt een parodie gemaakt. Een parodie kan dan ook gezien worden als teken van succes. Het zou ook doelstelling voor een PR-campagne an sich kunnen zijn denk ik nu hardop. Zo zagen we dat eerder ook bij House of Cards. De makers van de Amerikaanse versie van Sesamstraat maakten een parodie op de hitserie genaamd

Maar uit een onderzoek van

Maar aangezien PR-manager ook in de Nederlandse top-10 voorkomt van meest onbegrepen beroepen, voelde Coopr de noodzaak om onze ouders eens uit te nodigen op kantoor. En dat zag er zo uit:

Fijn weekend. Wil je reageren of heb je nog een andere briljante parodie op Hello gevonden? Laat het weten onderaan deze blog of via Twitter.

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief