Nieuwe collega bij Coopr: Talitha Dirkzwager

Blog
Opinie
Talitha Dirkzwager
04-11-2013


Na 14 jaar te hebben gewerkt bij een groot internationaal PR-bureau, zet ik nu de stap naar Coopr. In de afgelopen jaren was ik Director van het Consumer & Digital team van Weber Shandwick. Ik heb me daar voornamelijk gespecialiseerd in Consumer en Marketing PR met een focus op de sectoren FMCG en lifestyle. Ik werkte met veel plezier voor vele mooie A-merken - zoals Nespresso, Coca-Cola en Grolsch - aan campagnes die varieerden van 'traditionele' mediarelaties tot geïntegreerde campagnes die draaiden om content voor zowel online als offline kanalen. Maar het was tijd voor iets anders!

Weloverwogen keuze
De stap naar Coopr is voor mij een weloverwogen keuze, die heel goed voelt! Ik heb veel positieve reacties gekregen toen ik mensen vertelde over mijn nieuwe baan. Maar soms reageerden mensen ook vol verbazing... En vroegen zich hardop af of het niet een 'stap terug' was om een internationaal gerenommeerd bureau te verlaten voor een veel kleinere en lokalere speler.

Van een 'stap terug' is wat mij betreft zeker geen sprake. Sterker nog, ik zie mijn keuze om bij Coopr te starten juist als een kans! Een kans om mezelf uit te dagen om weer eens op een andere manier naar het vak te kijken, los van internationaal gedicteerde strategiën. Een kans om op een flexibelere en persoonlijkere manier te kunnen werken. Om minder met cijfers, maar vooral met mensen en het vak bezig te zijn. En vooral als een kans om samen te werken met een inspirerend team mensen dat al jaren laat zien vooruit te lopen op de veranderingen die er binnen het PR-vak gaande zijn en daar een duidelijke visie op hebben.

Consumer PR Practice
Ik volgde Coopr al een tijdje met bewondering voor de manier waarop zij zichzelf profileerden met hun blog en PR-evenementen. Vanaf mijn eerste contact met de mensen achter Coopr, bleek er direct een goede klik te zijn en merkte ik dat we op heel veel punten op één lijn zitten. En vanaf nu ga ik zelf aan de slag bij Coopr! Ik ga me voornamelijk richten op het verder uitbouwen van een Consumer PR Practice. Ik hoop dat ik met mijn

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief