PR links week 3 – 2011

Voor elk weekend plaatsen wij een overzicht van PR links op Coopr.nl. En dat doen we uiteraard met een reden. Gedurende de werkweek zien wij namelijk erg veel interessante PR links voorbijkomen. Nationaal en internationaal. Met interviews, cases, visies of artikelen. Online wordt veel geschreven over PR en social media. Wij hopen dat je dit weekoverzicht handig vindt. En mocht je zelf iets interessants tegenkomen? Neem contact met ons op. Plaatsen wij de link in ons volgende overzicht. Voor de links van deze week…

PR Links week 3 – 2011

Het Guerilla Marketing alfabet: van Assvertising tot…

Organisaties doen er alles aan om hun product bij jou onder de aandacht te brengen. De laatste jaren is het fenomeen Guerilla Marketing steeds meer gaan leven bij marketeers en PR-mensen. Erik van Roekel heeft een mooi en inspirerend overzicht gemaakt van verschillende uitingen uit de afgelopen tijd.

Social Media voor ons bedrijf? We nemen een stagiair

Een stagiair die wat met social media kan staat hoog op het verlanglijstje van veel organisaties. Een student communicatie weet natuurlijk wat social media is en kan ook vast wat met een Facebook pagina. Waarom zou je het dan intern neerleggen? Omdat je personeel betrokken is bij de organisatie, weet wat er speelt en moet zich ook verdiepen in de ontwikkelingen van zijn of haar vakgebied!

5 internationale toptips over Contentmarketing

Door de slinkende redactionele ruimte wordt contentmarketing steeds belangrijker. Contentmarketing zonder focus heeft echter geen enkele zin. 5 internationale toppers geven hun vitale tips waarmee jij het verschil kunt maken. Van tips van Joe Pullizi, Brian Solis en David Meermann Scott kun je onmogelijk slechter worden.

Quora, wat moet je ermee

Quora, het nieuwste shiny object op het gebied van social media zal je mailbox niet zijn ontglipt waarschijnlijk. Is het een kortstondige hype of wordt het echt wat? In deze post over 3 redenen waarom je op Quora actief zou moeten zijn. Onze vraag is: Ga je nu veel tijd stoppen in een platform dat misschien écht iets gaat worden of kun je beter wachten totdat de ontwikkeling iets verder is. Wat vind jij?

Gaining respect for yourself and the PR industry

Public Relations heeft iets te maken met communicatie en wordt daarom vaak in de sociologische hoek gestopt. Maar wil je je klanten echt begrijpen dan moet je je ook gaan verdiepen in hoe je de klant zijn geld verdient. Gini Dietrich spoort alle PR professionals aan om zich te verdiepen in ‘balance sheets’ en andere financiële vraagstukken waar je vroeger het liefst zover mogelijk van uit de buurt bleef.

Eerdere PR links

Bekijk hier het archief van alle PR Links van de afgelopen maanden.

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Gerelateerde berichten

%s

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!