Social Media irritaties

Blog
Opinie
Jos Govaart
09-03-2010

Op redacties klaagt men vaak over persberichten die niet relevant zijn. Online valt er ook genoeg te klagen. Online zijn we net mensen en kunnen mensen elkaar ook erg op hun zenuwen werken. Ik ben in deze post op zoek naar jullie grootste irritaties. Ik trap af met de ergernissen die ik samen met mijn volgers op Twitter bedacht heb.


Het eeuwige gepitch op LinkedIN.

Mijn grootste social media irritatie vindt plaats op LinkedIN. Herinnert u zich Mateja Kezman van PSV als hij gescoord heeft? Dat wijzen op je eigen rug. Gatverdamme. Als er in een LinkedIN groep een vraag gesteld wordt, dan schieten de specialisten die je tegen een geringe vergoeding verder kunnen helpen als paddenstoelen uit de grond. Dat zijn precies de mensen die ik in 95% van de gevallen nooit zou inhuren. LinkedIN is sowieso wel een bron van irritatie. Zoals @joery al terecht opmerkte. Veel mensen stellen er maar vragen om hun gezicht te laten zien.

#Fail #Fail #Fail

Waarschijnlijk zal ik mezelf er ook wel eens schuldig aan maken. Alles wat een beetje fout gaat krijgt gelijk de hashtag #fail mee op Twitter. Alsof mensen geen fouten meer mogen maken. Alsof mensen niet meer de tijd krijgen om een fout te herstellen. Ergerlijk.

Geleuter over twitterspam

Twitterspam zelf is al irritant genoeg. Een hele timeline vol met gekletst over twitterspam is echt nog vervelender!

Mensen die alleen met hun eigen kliekje praten via Twiter.

Mensen hebben uiteraard volledig de vrijheid om te praten met wie ze willen op Twitter.

Liegende mensen op Twitter

Je weet wel, dat soort dat continue sport, gezond kookt en leuke dingen gaat doen.

Wat is jouw ergernis? Deel hem! Het helpt helemaal niets, maar het lucht wel lekker op!

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief