PR stunt van Ultimat Vodka in New York

Blog
Opinie
Jody Koehler
05-08-2012


Elke week staan we stil bij de 'Video van de week'. Een format waarbij we één video voor jou uit het enorme aanbod van YouTube tillen. Dit kan een hilarische, pijnlijke, indrukwekkende of informatieve video zijn. Filmpjes die treffend inhaken op de actualiteit of 'ouwetjes' die je zeker gezien moet hebben. Eén ding is zeker, de video's raken allemaal het PR en communicatie vak. Vandaag staan we stil bij een opvallende PR stunt van Ultimat Vodka in New York City.

Stop met werken, start met drinken
Volgens sommige merken moet er een goede balans zijn tussen het 'werken' en de 'privé tijd'. Reden voor het merk Ultimat Vodka om dit met een PR stunt te verduidelijken richting de werkelite in New York City. Zij kregen een oplossing aangeboden van een wel zeer bijzondere glazenwasser. Deze viral video is een groot succes met ruim 1,8 miljoen views in 2 weken tijd. Meer info? Check ook Ultimat's Facebookpagina.

Video gespot die past bij deze rubriek? Mail jody@coopr.nl met een korte toelichting. Alvast bedankt!

Verleg je grenzen!

schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je nu in voor
onze nieuwsbrief