Coopr Blog
De scherpe tong van Coopr.
GPTW
Coopr is een Great Place To Work®

Coopr mag zich officieel een Great Place To Work® noemen!! En daar zijn wij natuurlijk allemaal ontzettend trots op. Een Great Place To Work® is een organisatie waarin je vertrouwen hebt in de mensen waarvoor je werkt, trots bent op wat je doet en plezier hebt met de mensen waarmee je samenwerkt…

newspaper
Earned media als heilige graal

Onlangs mocht ik op een evenement van Adformatie een lezing geven over het verband tussen Earned en Paid media. Ik dacht dat het aardig was om een deel van het verhaal dat ik daar vertelde te delen. Ik ben zelf continu op zoek naar de grenzen van mijn/ons vakgebied…

box
Communicado’s en reclamemakers: denk buiten je eigen box!

Onlangs kwam in het nieuws dat de VPRA zijn activiteiten op een laag pitje zet. In een interview met Adformatie zei voorzitter Huib Bannier dat een club als de VEA niet iets is wat past bij de leden van de VPRA. “Dat is toch meer een club van vooral reclamemensen.”…

Four Businessmen and a Pirate
De VPRA vermoordt zichzelf met dodelijke afscheidsbrief

De beroepsvereniging van PR-bureaus -VPRA- is tot nader order bevroren. Vakblad communicatie is opgegaan in het breder georiënteerde Adformatie. Het ledenaantal van Logeion groeit. En de VEA is inmiddels een vereniging die toegang biedt tot veel meer clubs dan alleen de traditionele reclamebureaus…

Denise-Umlaut_blog-overzicht
Denise Cremers en Coopr starten Umlaut

Denise Cremers en Coopr starten per 1 mei 2019 een nieuw bedrijf: Umlaut. Denise vormt de directie van het bedrijf. Umlaut biedt voor de problemen waar opdrachtgevers geregeld mee te kampen hebben twee oplossingen: Umlaut In-house Pro’s en Umlaut Collective.

adidas_blog
adidas kiest voor Coopr

We hebben heel tof nieuws. We mogen nu communiceren dat we voor een van de tofste merken mogen werken: adidas! We gaan het sportmerk ondersteunen bij het uitrollen van PR- en communicatie-activiteiten in Nederland.

Coopr-Academy-2019-groot
Vierde editie Coopr Academy van start

Social media ain’t going nowhere in 2019. Influencer marketing is here to stay. Maar het zal verder evolueren en nog belangrijker worden. Hoe kan jij er nu voor zorgen dat je up-to-date blijft met de laatste trends?

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies.
Lees voor meer informatie ons privacystatement!